Гарантії
Компанія Grand Pulsar є офіційним представником та надає гарантію від виробників. Оскільки гарантія – це документ, що підтверджує зобов'язання, у разі, заводу виробника і покупця, всі сторони зобов'язані виконувати прописані в гарантійному талоні правила. Покупець повинен дотримуватися запобіжних заходів при використанні приладів. Є гарантійні випадки, за якими компанія виробник здійснює ремонт або заміну приладу та негарантійні – коли прилад виходить з ладу через неправильну експлуатацію. Усі гарантійні випадки та вимоги прописані у гарантійному талоні та технічному паспорті виробу.
Перед першим використанням необхідно ознайомитись з інструкцією до приладу. Кожна техніка має алгоритм використання, правила зберігання та експлуатації. Недотримання цих правил і вимог може спричинити відмову компанії у разі поломки приладу.
Нагадаємо випадки, коли товари не підлягають гарантійному обслуговуванню:
- якщо приладі є механічні ушкодження;
- якщо з приладу видалено серійний номер, пломби чи заводські стікери;
- прилад має пошкодження, які виникли, наприклад через пожежу, тобто через нещасні випадки;
- через самостійний ремонт приладу;
- недотримання вимог експлуатації приладу, наприклад, тривале занурення у воду чи агресивне середовище, коротке замикання, відколи, тріщини…
- відсутність оригінального пакування.
Також, з умовами та термінами гарантії Ви можете ознайомитись на офіційних сайтах компаній виробників. Купуючи товар у нашій компанії, Ви отримуєте офіційну гарантію та сервісне обслуговування.