Гарантії

Компанія Grand Pulsar є офіційним представником та надає гарантію від виробників. Оскільки гарантія – це документ, що підтверджує зобов'язання, у разі, заводу виробника і покупця, всі сторони зобов'язані виконувати прописані в гарантійному талоні правила. Покупець повинен дотримуватися запобіжних заходів при використанні приладів. Є гарантійні випадки, за якими компанія виробник здійснює ремонт або заміну приладу та негарантійні – коли прилад виходить з ладу через неправильну експлуатацію. Усі гарантійні випадки та вимоги прописані у гарантійному талоні та технічному паспорті виробу.

Перед першим використанням необхідно ознайомитись з інструкцією до приладу. Кожна техніка має алгоритм використання, правила зберігання та експлуатації. Недотримання цих правил і вимог може спричинити відмову компанії у разі поломки приладу.

Нагадаємо випадки, коли товари не підлягають гарантійному обслуговуванню:

  • якщо приладі є механічні ушкодження;
  • якщо з приладу видалено серійний номер, пломби чи заводські стікери;
  • прилад має пошкодження, які виникли, наприклад через пожежу, тобто через нещасні випадки;
  • через самостійний ремонт приладу;
  • недотримання вимог експлуатації приладу, наприклад, тривале занурення у воду чи агресивне середовище, коротке замикання, відколи, тріщини…
  • відсутність оригінального пакування.

Також, з умовами та термінами гарантії Ви можете ознайомитись на офіційних сайтах компаній виробників. Купуючи товар у нашій компанії, Ви отримуєте офіційну гарантію та сервісне обслуговування.